Wednesday, September 19, 2012

::MENGUNDUR::

tangan nak capai tapi tak kesampaian..nak dibawa tapi tak berjalan...seperti berada di awangan sahaja...itu ayat yang kawan aku bagi kat aku...ok..memang benar apa maksud tersirat dalam ayat itu...tapi ada pulak dari sudut lain mngatakan kenapa perlu undur? kenapa perlu beri ruang pada orang lain? bukan...aku pernah rasai perkara itu..dan aku xsanggup buat kat orang lain..biar aku baik tak bertempat...biar aku positif perkara yang negatif...mungkin ini yang perlu aku lalui...tak salah aku buat macam tu...mana tau kehadapan kelak aku dapat apa aku mahu...nak bayar bil pon kena ambil nombor dan ikut barisan...sama saja hidup kita kan...tapi aku sedikit sebanyak dapat rasai sesuatu yang indah!!! ya indah!!! aku xpernah buat begitu!!! tapi aku berani buat itu untuk pertama kali!!! ok itu satu kejayaan untuk aku...mungkin pada orang lain tiada makna..tapi pada aku..AMAT bermakna..TQ...cukup sekali untuk dimuat dalam memori ini...ada yang membaca memahami perkara perkara ini...ada yang membaca dan bertanya sendiri...biarlah yang tahu dan senyum sendiri..yang tak tahu diam menyendiri...keputusan yang aku buat mungkin memakan diri dan juga hati...tapi lebih baik sedar diri sebelum kita lupa diri...ini salah satu bab yang paling menarik dalam hidup aku...seriyes~~~ 

apapon berjalan tanpa henti...hadapi dengan senyuman :)

1 comment:

  1. gud luck kawan! masih ada lagi ruang untuk semua ini.. ;)

    ReplyDelete