Saturday, October 23, 2010

semalam yang sangt pack!!

ya~~~ kembali lagi~~~


semalam 23 OKTOBER 2010.... antara hari yg amat pack....
dari pkul 8pagi hingga 6 petang terpaksa pergi kt Dewan 2020 degaq ceramah mngenai communication.....ok la...penceramah yg 2 awl tu xbopa bes sngt...wat aku tertidoq.....haha...pastu dua lagi penceramah bes la jgak...tertarik dengan cara depa smpaikan ceramah tu......
lpas ja abeh ceramah tu,,,blek rest jap...pastu mlm dlm kui 830 p dinner fakulti...peh!!! sempoi wa ckap lu!!
depa wat kt hotel sri garden, kangar...not bad la tmpat dia...even saize dewan agak kecik tp bdak2 yg p suma sempoi2....mcm2 ada~~~ 1001 kenagan la tuk mlm tu...last dinner tuk berada di universiti...thn depan dh abeh....
lpas ja abeh dinner dlm kui 12 trus blek wang ulu sbb da match bola lak....haha..tp aku sbg simpana ja...perot wat hal....dejei toi.....team aku klah..haha3-1...tp not bad la...kmi mng sorak....terbaik la pasukan sorak!!!!
haha...blek ja bilek wat slide tuk present mnggu ni plak.!!! wah!!!
tp aku wat sikit ja pastu terus terlelap smpai ke subuh...hahaha,....bgun kalut nk wat sbb group leader nk pg ni...smpat sblm kui 8 dh siap...lega~~~ dengan tnpa memikirkan masa depan aku smbung tdoq trus!! hahaha....

No comments:

Post a Comment