Friday, October 15, 2010

smpai umah jugak!!

arini ari yg agak bosan bagi aku....bgun pagi kui 1030 sbb smlm tdoq kui 530 pgi....agak bnyk progress keja yg aku dh siap kn...huhu..syukur...lpas ja bgun aku truih mndi n siap2 nk jmpa supervisor aku sbb nk tnjuk aku pnya slide show tuk present nnti.....punya la smngt,,,na haei... p tgk kt bilek dia, dia xdak...aram jadah frust gila aku...hahaha.... dok lex sat pastu aku blek bilek la...celapak lg...sblom tu singgah p bli mkn...smpai bilek aku lepak ngn lie pekena nasi bungkuih baq ang~~~ haha...


lpas smyg jumaat aku jg bengong xto nk watpa...aku dok sja n baring2 smpai kui 4 lbh..aku rsa nk blek umah ptg ni...slamt dh xujan..tnggu pa g siap2 lpas smyg truih calo blek aloq staq....rempit ngn 2 3 org mamat mana tah dok cucuk angin...pastu aku plak p cucuk angin awek mna tah..hahaha...last2 ckup sejam smpai umah aku....laju mna pon aku bwk misti sejam bru smpai.....hebat toi...

No comments:

Post a Comment