Saturday, March 24, 2012

Berat

Memang berat aku nak tequih kan semua yang terkona sana terkona sini...adeh la.. kadang aku rasa aku dah dapat jalan yang aku cari tu...tapi kadang aku terpikir balik betoi ka jalan yang aku nak ambik ni...aduh... tekanan teramat sangat dengan situasi sekarang...aku rasa nak cari keja kat2 ngn family aku..mak aku xsehat cm dulu dah...ayah aku skang dh veteran orang dok antaq p kursus mrata2 plak..so mak aku tnggai sorg2 kat umah...misti la jadi tanggungjawab aku la kn.. aku anak sulung.. aku anak laki tunggal... suma benda aku kena ready.. bila2 masa Allah bulih uji aku dengan ujian yang besaq2...huhu...tapi lepas apa yang dah jadi kat aku n melibatkat family aku dan family satu lagi..aku rasa biaq la aku berkorban apa yang mampu..wat sementara ni biaq la aku berjauhan sat ngn family aku..aku xmau depa tengok aku sekarang..aku dah x segembira dulu.. aku banyak berlakon saja..biasa la.. nk jadi retis cm remy ishak... kahkah... tapi aku xtau la smpai bila aku akan dapat bertahan dengan semua ni..bila aku sorg2..misti aku terpikir kan perkara ngeri dalam idup aku ni.. semua perasaan aku rasa... tapi apa aku bleyh buat.. bersujud pada Allah.. mengadu kepadaNya.. aku nk cita kt kawan2 xmo depa susah.. depa pon da masalah sniri.. lgpon nnti jadi mngumpat plak.. xelok... skang biaq la aku kongsi denganNya kerana aku hidup keranaNya dan aku mati keranaNya... yang menjadi persoalan sampai bila aku perlukan masa untuk mendapatkan apa aku hajati..InsyaAllah..masanya pasti tiba..Amin..

2 comments:

  1. be strong kawan!
    insyaALLAH everything will be ok.
    ALLAH uji kita nak bg kita makin kuat!
    jgn malu jgn segan nak shre maslah ngan aku! hehehheh

    ReplyDelete