Monday, July 23, 2012

::PERNAH::

pernah rasa kehilangan? pernah rasa sendiri? pernah rasa bosan? pernah rasa cemburu? pernah rasa putus asa? pernah rasa gembira? pernah rasa dihargai? pernah rasa kosong? pernah rasa dipermainkan? pernah rasa dipergunakan? pernah rasa disayangi? pernah rasa cinta? pernah rasa benci? 


misti pernah rasa semua di atas ini kn? rugi siapa tidak pernah merasai suma perkara ni..sebab? sebab perkara ini melengkapkan hidup kita...percayalah...tapi kadang memang kita tak suka ngn sesetengah perasaan yg kita rasa ni...tak kan bes kot kalau kita rasa dipermainkan...kalu kita mainkan orang seronok la...ye dop...

tapi untuk aku la kan...payah untuk kita merasa gembira dalam jangka masa yang lama..tapi sedih tu sngat senang tuk kita rasakan dalam jangka masa yang panjang...ni bagi aku la..mungkin kadang tu ujian Allah terlalu banyak tuk seseorang nak tengok kita dapat hadapi dak suma tu kn...fikir positif :)

menjelang bulan ramadhan kali ni...aku dapat rasakan antara bulan puasa yang amat muram untuk aku...sebab???? ini yang jadi tanda tnya dalam diri aku sniri.. aku pon xtau sebab nya... aku rasa ada sesuatu perkara yang membuatkan aku rasa begini... hmmmm.... dan aku rasa benda tu cam dah tiada kesan... 

tapi apa yang perlu aku wat??? hanya layan suma perasaan ini.. sebab dari sini la kita dapat keindahan hidup.. cewah..tuih!!! haha... sekian...

No comments:

Post a Comment