Sunday, July 22, 2012

::SEMPOI::

 Thanks to my ex for being my ex. You aren't a mistake, you're just a lesson. It's not that you're bad but maybe I deserve someone better than you and at the same time, you deserve someone better than me.

kahkah!!! amik!! post ni aku dpt dari kawan aku yang terbaca dalam satu blog yang agak menarik..mmg menarik la blog tu...si penulis sangat pandai menyampaikan setiap apa yang dia rasai dalam penulisannya membuatkan sapa yang baca pasti dapat mendalami setiap yang diceritanya.ni link blog tu..sempoi!!!



ayat yang atas tu aku amik dari blog ni la...bnyak lagi ayat2 yang menarik.kalau nak tau sila la baca sniri..haha...

sebab apa aku amik ayat atas tu..misti la bersebab kan..sebabnya?? sebab aku nk bagi ex aku baca la..kahkah..raya ni dia akan bertunang dengan mamat  yang dh sailang aku..xda hal..harap depa pilih jalan yang terbaik tuk mereka.. yang lepas lepas la.. banyak perkara yang lagi penting dan perlu dipikirkan..

bila mereka gembira mereka akan lupa semua derita orang2 yang mereka lukai..tapi bila mereka berduka mereka akan menyesal dengan segala kejahatan yang telah mereka lakukan...kerana itu lah manusia sentiasa membuat salah untuk belajar dari kesalahan itu dan berusaha memperbaikinya :)


No comments:

Post a Comment