Tuesday, July 24, 2012

::TERNGIANG::

bosan punya bosan aku bukak la baca inbox aku dalam facebook...skali aku cek..ternampak mesej2 aku ngn dia....peh.... mula2 baca atas manis saja...semanis golap..kahkah...turun lgi kebawah...ok lgi... smpai saja kat part habes belajaq paling banyak penipuan secara tak langsung... panjang berjela dia bagi ucapan.. macam aku ni la yang selalu bantu dia selalu ada bersama dia walau jauh..semuanya dia terima kasih la...sapa yang baca misti rasa dihargai gila...cam rasa nk ajak kawen trus ja..kahkah...tapi lpas tu aku plak wish besday kt dia...thn lepas la....lepas ja suma tu...xdak yang elok dah...suma ayat-ayat nada keras la..kalau cakap la..walau suara lembut pon...bila baca bahagian bahagian tu apa aku rasa?? rasa jatuh cinta?? teloq!!! hahaah.... aku rasa cm hilang maruah kaw2 ho liao punya... mula mula pnggil nama...xdak dah ayang dan bie..lpas tu advance sket...saya awak...so kira penghabisan la tu kn..hahaha...so dari situ aku dapat belajaq banyak benda...


1) permulaan nak putus  
  •  mesej akan balas terpendek semampu...
  •  bila tnya kenapa?? xdak mood...dah bosan..mintak putus..nak amik  masa pikir
  •  KENAPA PERLU MASA?? BIASANYA KERANA ADA YANG KETIGA...







2) semasa putus           
  • bila mesej tak akan balas
  • bila kol bnyak kali baru angkat dan cakap dengan terpaksa dan bila borak pasal hati dan perasaan akan buat xdak mood dan terus nak letak telefon.. BIASA
  • bila tnya lagi pasti akan dapat ucapan2 dengan nada marah dan keras.. kat sini la kita bley tgk dia jenis apa....PERCAYALAH






3) pertengahan putus    

  • minta sambung balik dan teruskan semua yang dirancang...AWAS!!! INI SATU PENIPUAN LAGI
  • perkara lain sama seperti kejadian SEMASA PUTUS






4) kemuncak              

  • pihak ketiga memainkan peranan dengan terbaik sekali dan semestinnya kemenangan di pihak dia...kerana??? dia ada segala yang dia perlu...
  • saya mintak awak bagi masa awak xpenah bagi.saya dah bnyak bersabar dengan
  • awak.dah tu add suma org dan libatkan suma orang.biar saya terang kat orang yang rapat ngan saya...ayat terakhir kalau ada jodoh xkemana....AKHIRNYA PIHAK KETIGA MENANG DENGAN SEDIKIT PENIPUAN SAHAJA :)  
  • kesudahannya suma ni aku yang salah.....kahkahkah.........







tapi ni kali terakhir aku baca n aku terus padam kerana xperlu baca pon aku dapa ingat semua tu.. TERNGIANG NGIANG  :)


yg penting CINTA ITU INDAH!!!!


# harini hari jadi mak aku...selamat harijadi mak...mie sayang mak sangat sangat!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment